Sedarlah Wahai kaum Hawa :')

Author : Aisyah Time : 3:37 am Comments : 0 ✿ Labels :

Hye .. AssaLamualaIkum

Comel tak baby2 yang kat atas tu ? Anak Isyah mesti la comey . Ahhak ! perasan . berangan jek ! Npe Isyah tbe-tbe post gambar baby ni ek ? Teringin nak adik lagi ke ? Haha . tak de laaa . Isya post coz nak   kongsikan perasaan sedih bila mendengar atau melihat bayi2 yang di buang . Huaaaaa .. manusia apakah meraka . ya Allah jauh kan lah aku dari sifat itu ! Wahai Ibu2 kepada bayi2 yang di buang itu ,tidakkah kalian sedar akan perbuatan kalian ? kalian telah membuat dosa yang besar , yaitu membunuh ! dan Berzina . mungkin setengah daripada mereka tidak berzina . dan mungkin ada sebab2 lain . tapi walau apepon sebab kalian . perlukah bayi yang tidak bersalah itu di bunuh @ di buang . HUH ! tak patot betol ! mereka telah menjatuh kan maruah Wanita ! tak de rasa bersalah ke mereka itu . sekalipun tak nak baby tu . kasi la kat orang yang nak . bukan semua boleh dapat anak , yang dapat dibuang nya baby tuu macam sampah . Kejam sungguh ! Sedar lah ! tak takot ke kte pada seksaan Allah . Dosa yang sekecil zahra pon akan dibalas , apatah lagi Brzina @ buang @ bunuh bayi . Sedarlah wanita , jangan terlalu taksub dengan cinta dan layanan lelaki , kte juga yang akan susah nanti ! Itu lah gunanya Pepatah yang berkata  : Fikir dahulu sebelum melakukan sesuatu : . bila kita nak melakukan sesuatu yang kita tahu itu berdosa . fikirlah jikalau kita mati diwaktu itu . I.Allah kita tak akan buat dosa itu .



Huaaaaaaaa . ISYA tak sanggup nak tengok lme2 .



> Bagi wanita2 yang diluar sana , jika kalian terlanjur ,dan mendapat hasil , Ingat lah ! Jangan sesekali menyeksa nya , cukup la dengan dosa terlanjur itu . jangan menambahkan lagi dosa yang kalian sendiri tak tau boleh menanggungnya atau tidak ! Berani buat Berani tanggong la ! so , seeloknya kte tebalkan je muka tu . biar orang nak cakap apa , asalkan kita tak menyeksa bayi itu , right ? kalaw tak mampu untuk menanggung bayi atau malu , jangan sekali2 buang ! berilah kepada mereka yang memerlukan . dan Jangan lupe brtaubat . dan Jangan diulang lagi dosa itu .  < 
::  Pesanan Ikhlas Dari Hati  ::


( Isyah harap sangat lepas nie tak de kes macam ni lagi . dan Isyah harap . Ibu Kepada mangsa ituu cepat mendapat balasan dan hidayah . )


0 Kawan Iesyah Comment(s) :

Post a Comment

ʕ•ᴥ•ʔ = Comment yang murni-II saje ya sayang ;)