: Uhuk ! Sedih ! :

Author : Nur Aisyah Time : 3:45 pm Comments : 0 ✿ Labels :

Assalamualaikum
Sedihnye ... uhuks :'(  Eh ? pe yang sedih-sedih nie Isyah ? hahax . Isyah bru je katam sebuah novel yang bertajuk < Kenapa Aku ? > Uhuk ! sangat menyentuh hatii  ❤ . kisah hidup seorang Gadis yang banyak dugaan . heeeeeeee ~ Isyah rase , kalau Isyah jadi dye, mesti Isyah tak tahan .. sungguh besar dugaan yang dye tempoh .Huh ! sbek nie kisah novel jek . but tak mustahilkan kalau cte nie wujud kat dunia nie ... so, bagi sesiapa yang sedang di uji .. bertenag dan bersabarlah ! sesungguhnya Allah tak kan uji sesuatu yang kte tak mampu, sebab Allah tak kejam :D dan ketahuilah Kawan-Kawanku, Allah hanya menguji orang yang terpilih sahaja dan orang yang dye sayang . sebab apa ? sebab Allah nak tengok kte sayang kan dye ke tak ? dan Allah nak tengok tahap kesabaran hamba yang dye sayang tuu .. Ahaks ! Isyah nie cakap orang je  lebih, tapi diri sendiri ? Iya ! Isya tau,cakap memang senang nak bandingkan dengan orang yang sedang hadapi . Isyah just kasi semangat jek .. :D Cbe la try baca bku nie . Just untuk mengisi masa lapang .. Oke ce tengok gambar kat bawah nie    ----->






Okey,Isyah tau buku dye memang tak menarik . dan ayat dye pon agk macam budak-budak skit , n cte dye pon macam nak cepat jek .. Isya bukan nak kutuk , Isyah just nak beri pendapat dari pandangan Isyah jek Okey ! but Jalan cerita nie memang best la jugak , and sedih .. Okey . try la beli ek !





0 Kawan Iesyah Comment(s) :

Post a Comment

ʕ•ᴥ•ʔ = Comment yang murni-II saje ya sayang ;)