Topup Giveaway by Nur Nabilah

Author : Nur Aisyah Time : 1:57 am Comments : 3 ✿ Labels :
Assalamualaikum
Topup Giveaway by Nur Nabilah

Klik banner untuk join!!


Topup giveaway ini dianjurkan oleh Nur Nabilah. Hadiah-hadiah disponsor oleh Najihah , Izyan , Asma , Najwa , Na'na , Adila , Amalyna , Hidayah , Ezzatie , Ryna ,
Ierah dan Wawa. Sebanyak 19 topup yang bernilai RM113 kesemuanya untuk dimenangi!!
Jom join giveaway ini.

Saya Pengguna Maxis and Celcom :D


"Pre Raya GiveAway By Adam Faiz"

Author : Nur Aisyah Time : 7:00 pm Comments : 0 ✿ Labels :


KLIK BANNER AND JOIN NOW !


Senarai Hadiah:
  • 1x Dress Tajaan NFHBG
  • 1x Blouse Tajaan NFHBG
  • 1x fishtail Dress Tajaan DNT
  • 1x Tudung tajaan DNT
  • 10x lipstik jenama MAC tajaan DNT
  • 3x Kuih Raya tajaan DNT
  • 1x Shawl tajaan SG
  • 1x Inner Bunga tajaan SG
  • 1x Shawl Marya tajaan STL
  • 1x Shawl Safeeya Tajaan STL
  • 1x Cotton Tote bag tajaan TGLSC
  • 1x Cotton Wallet Tajaan TGLSC
  • 2x Pre inked stamp keychain tajaan LD
  • 2x Oreo Chocolate tajaan CAM

Pemilihan Pemenang:
  • Peserta yang mematuhi syarat 1 hingga 7 di atas
  • Top refferal  bakal memenangi Dress tajaan NFHBG
  • Random.org




JOM SUPPORT ADAM FAIZ,JOIN GIVEAWAY NI SKARANG !DUE :  30/7 / 2013

GIVEAWAY RAMADHAN

Author : Nur Aisyah Time : 6:46 pm Comments : 8 ✿ Labels :



Giveaway ini bermula pada 15/07/2013 dan akan tamat tepat pada 15/08/2013
Terdapat sebanyak 33 hadiah yang ditawarkan  seperti Blouse peplum , 
shawl , jam tangan , topup , coklat oreo, tasbih digital , mask serta banyak lagi . 



jangan lepaskan peluang ! cepat , sebelum tarikh tamat .




1 Week Duo Raya Giveaway

Author : Nur Aisyah Time : 6:33 pm Comments : 0 ✿ Labels :

KLIK BANNER AND JOIN ! 


HADIAH-HADIAH YANG AWESOME !

  • 1x dress by NFH Boutique
  • 3x shawl by Nor Azwaa
  • 2x shawl bibo by Juliana's Mastal Love Blog
  • 3x shawl by Infigacy
  • 2x RM5 topup by Fara Shahera
  • 1x RM5 topup by Ayu Yusraa
  • 2x RM5 topup by Farah Ainaa
  • 2x RM10 topup by Haliza Lieza
  • 1x RM5 topup by Ifah Ashri
  • 2x RM5 topup by Kyle Kesha
  • 2x (ribbon shawl + keychain) by Diera
  • 5x kad raya by Farhan Irfan
  • 5x kad raya by Azzah Said
  • 2x kad raya by Alyaa Najlaa
  • 1x headband by Warnawarni Craft II
  • 1x notebook by Qeela Aini
  • 1x postcard by Qeela Aini
  • 1x pin badge by Qeela Aini
  • 3x button badge by Asnawi
  • 2x booklet by OSM



Jumlah pemenang yang dicari= 42 orang

DUE DATE: 31 JULY 2013, 8.30 P.M

Giveaway Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan

Author : Nur Aisyah Time : 5:50 pm Comments : 1 ✿ Labels :

KLIK BANNER AWEOSME TUU AND JOIN NOW !




"Segmen saya nak ! saya nak !

Author : Nur Aisyah Time : 5:40 pm Comments : 0 ✿ Labels :

KLIK BANNER AND JOIN ^^


HADIAH-HADIAH NYAA :

  • Bloglist 3 Bulan : 25 orang pemenang
  • Blog review : 10 orang pemenang
  • Buku Nota comel : 2 orang pemenang
  • Rantai*perempuan* : 2 orang pemenang
  • Bangle *perempuan* : 2 orang pemenang
  • Sya Craft Felt : 2 orang pemenang
  • Novel Islamik : 1 orang pemenang
  • Topup : 1 orang pemenang


TAG BLOGGER AWESOME :

Tarikh tamat ~ 17.08.2013 *Sempena Beday Tuan Segmen yang ke 16 tahun *

"Peraduan Teka Kuih Raya, Menang Duit Raya!"

Author : Nur Aisyah Time : 5:26 pm Comments : 1 ✿ Labels :



JOM JOIN SEKARANG !

-----------------------------------------------------------------------------------------

JAWAPAN ISYAH : 


JAWAPAN ISYAH IS :  250

-----------------------------------------------------------------------------------------

Peraduan ini telah di sponsor oleh...


 

 









-----------------------------------------------------------------------------------------

LIKE THEM FIRST!! :)

This is how we show them the appriciate!


-----------------------------------------------------------------------------------------

HADIAH-HADIAH GEMPAK !

Hadiah Utama :

Duit Raya RM400!! + Sehelai Baju Raya Pencurimovie LIMITED Edition + 2 Keping Tiket Wayang PERCUMA!! + 6 Bulan VIP Section PERCUMA!!


Hadiah Kedua :

Duit Raya RM100!! + Sehelai Baju Raya Pencurimovie LIMITED Edition + 6 Bulan VIP PERCUMA!!


Hadiah Ketiga :

Duit Raya RM80!! + Sehelai Baju Raya Pencurimovie LIMITED Edition + 6 Bulan VIP PERCUMA!!


Hadiah Keempat :

Topup Raya RM20!! + Sehelai Baju Raya Pencurimovie LIMITED Edition + 3 Bulan VIP PERCUMA!!


Hadiah Kelima :

Topup Raya RM10!! + Sehelai Baju Raya Pencurimovie LIMITED Edition + 3 Bulan VIP PERCUMA!!


Hadiah Keenam hingga Kesepuluh :

Topup Raya RM10!! + 1 Bulan VIP PERCUMA!!


Hadiah Cabutan Bertuah

3 Helai Baju Raya Pencurimovie LIMITED Edition (sehelai setiap seorang pemenang)



JUMLAH KESELURUHAN HADIAH BERNILAI RM 1480!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------


"Simple Segmen Saya Nak Kad Raya"

Author : Nur Aisyah Time : 4:49 pm Comments : 1 ✿ Labels :

KLIK BANNER FOR JOIN ^^



15 kad raya akan diberikan pada mereka yang bertuah mengikut random.
5 daripadanya akan mendapat satu penanda buku daripada EkaTikah Craft
dan akan tersenarai dalam bloglist Blog Bila Jari Mula Menaip.



"Simple Segment by Fatin Diana"

Author : Nur Aisyah Time : 4:17 pm Comments : 1 ✿ Labels :

KLIK BANNER FOR JOIN ^^



Hadiah ? Meh Skodeng !








Oke . Isyah nak KAD RAYA YANG COMEL TUU ;)


Tamat: 31 Julai 13

9 SEBAB-SEBAB HATI TIDAK BAHAGIA

Author : Nur Aisyah Time : 4:02 pm Comments : 1 ✿ Labels :



9 SEBAB-SEBAB HATI TIDAK BAHAGIA

Antara mazmummah utama yang menghilangkan bahagia di hati ialah :


  • 1. Pemarah : paling mudah dikesan atau dilihat dan paling banyak di dalam diri manusia. Orang seperti ini jarang mendapat kawan dan hati tentunya tidak tenang.

  • 2. Pendendam : tersembunyi iaitu ibarat mengumpul lahar di dalam dada. Orang seperti ini sentiasa mencari-cari peluang untuk membalas dendam hatta secara yang kecil-kecil sekalipun seperti sakitkan hati atau tempelak orang yang didendami itu. Sebab itu orang pendendam mudah kena sakit jantung.


  • 3. Hasad dengki : amalanya hangus akibat hasad dengkinya itu kerana ia memiliki sifat ketuhanan.

  • 4. Bakhil : sentiasa merasakan orang lain menginginkan harta, kesenangan , pangkat dll dari dirinya.

  • 5. Tamak : orang yang tidak puas dengan yang sedikit nescaya tidak akan puas dengan yang banyak kerana dunia ini ibarat meminum air laut...walau berapa banyak yg diminum tetap tak abis jugak...lagipun org tamak selalu rugi.. ** Ingat ! yang dikatakan harta atau rezeki kita bila ia dipakai atau digunakan oleh kita. Selagi tidak diguna iaitu disimpan, itu belum boleh dikatakan rezeki kita. (mungkin ada hak orang lain di situ) Biarlah rezeki itu sedikit tetapi mendapat keberkatan iaitu dapat dimanfaatkan.



  • 6. Tidak sabar : andainya perkara yang kecil pun tidak boleh bersabar apatah lagi hal-hal yang lebih besar. (oleh itu banyak2kanlah bersabar bila hadapi dugaan..cthnyer time keja banyak..tetap maintain vogue walau keja bertimbun atas meja..heh..heh..)



  • 7. Ego : ibu segala mazmummah jadi ia membuatkan seseorang paling tidak tenang. Orang yang memiliki sifat ini pantang tercabar dari sudut zahir mahupun batin.



  • 8. Riak : terseksa sendiri kerana sentiasa tercari-cari peluang untuk dipuji. Sentiasa berlakun-lakun di depan orang. Jika ia dipuji, ia akan menambah amalnya tetapi jika dikeji, ia akan mengurangkan amalnya. -Allah marah kalau kita riak..takabbur dgn aper yg kita ada..



  • 9. Cinta dunia - tidak dapat menderita, ...dapat pun menderita kerana bila sudah dapat susah pula menjaganya. Berhartalah tidak mengapa tetapi kawal hati jangan diletakkan pada harta itu. biler mati cuma bawa amalan dan doa anak yg soleh/solehah... Cinta dunia merupakan "neraka dunia" kerana dunia itu "panas" akibat ia merupakan barang buruan dan rebutan. Jadi letakkanlah akhirat itu di hati dan dunia itu di tangan supaya dunia itu senang dibahagi-bahagi dan akhirat dibawa mati.

SALAM RAMADHAN ;)


KISAH BENAR ! : JENAZAH BANGKIT KETIKA SEDANG DISOLATKAN

Author : Nur Aisyah Time : 6:02 am Comments : 3 ✿ Labels :
*Gambar Hiasan*


Seperti yang diceritakan oleh Ustaz Abu Bakar Abdul Aziz.

Pengalaman itu ialah mayat yang sedang disolatkan tiba-tiba bangkit hidup semula. Malangnya setelah hidup semula, dia menjadi bisu. Keadaan itu berterusan sehinggalah dia meninggal dunia beberapa tahun kemudian.

Peristiwa itu berlaku beberapa tahun lalu di sebuah kampung di Pantai Timur. Ketika itu saya masih remaja dan mengaji di pondok dengan beberapa orang rakan. Orang yang meninggal dunia itu pula adalah seorang lelaki dalam lingkungan 60-an dan sudah berkeluarga. Punca kematiannya tidak saya ketahui.

Pada hari tersebut, bapa angkat saya mengajak saya pergi menziarahi seorang penduduk kampung yang meninggal dunia dan sama-sama tolong menguruskan jenazahnya. Saya pun ikutlah. Apabila sampai, jenazah itupun diuruskan seperti jenazah-jenazah lain. Dimandikan dan dikafankan. Tidak ada apa-apa yang luar biasa ketika itu. Keadaan mayatnya pun macam mayat-mayat lain. Jumlah orang yang melawat pun boleh tahan juga.

Selepas Zuhur, kami beramai-ramai menyembahyangkan jenazah berkenaan dengan diimamkan oleh bapa angkat saya tadi. Saya berada di saf yang paling depan, betul-betul di belakang bapa angkat saya.

Tapi, dengan kehendak Allah, sewaktu takbir yang kedua, suasana tiba-tiba menjadi gempar. Jenazah yang sedang disembahyangkan itu bergerak-gerak. Cara mayat itu bergerak adalah seperti orang yang baru bangun dari tidur dan cuba melepaskan diri daripada selimut putih yang membungkusnya. Mungkin panas ke, atau pun lemas. Yang menyaksikan kejadian itu semuanya terkejut.

Melihat mayat berkenaan bergerak-gerak, sembahyang jenazah sekaligus dihentikan. Saya pun menjengukkan kepala untuk melihat mayat itu. Aneh, inilah kali pertama saya melihat mayat hidup semula.

"Pergilah tengok, buka kain kafannya," kata bapa angkat saya. Saya pun pergi dekat mayat itu dan bukalah. Maha Suci Allah, apabila saja dibuka kain kafan itu, saya nampak matanya terkebil-kebil. Dia masih hidup. Lepas itu hamba Allah ini duduk dalam kehairanan dan terpinga-pinga. Anehnya, dia tidak dapat berkata walau sepatahpun. Kenapa? Hanya Allah sahaja yang tahu.

Apa reaksi orang ramai yang nampak kejadian itu? Mereka semua lari lintang-pukang. Tinggallah saya berdua dengan bapa angkat saya. Lucupun ada, kecewapun ada. Yelah, sepatutnya apabila hamba Allah ini hidup semula, kita membantunya. Ini tidak, lari lintang pukang.

Kalau ditanya pula perasaan saya bila nampak mayat itu hidup semula, memang saya tak rasa takut walau sedikit pun. Buat apa takut sebab sepanjang hidup saya tak pernah pula saya dengar orang mati kena cekik dengan mayat. Tapi itulah hakikatnya. Kebanyakan kita lebih takutkan manusia, jin, syaitan... lebih daripada takutkan Allah.

Selepas kejadian itu, lelaki berkenaan menjadi bisu. Mulutnya yang dahulu lantang bercakap kini terkunci terus. Lebih mengejutkan, dia mengubah terus cara hidupnya. Mulai saat itu, lelaki tersebut hanya menumpukan penghidupan keduanya dengan mengerjakan ibadah sembahyang. Dia juga tidak pernah meninggalkan sembahyang secara berjemaah. Kesungguhannya menunaikan amal ibadat sangat luar biasa dan mengagumkan.

Keadaan ini jauh berbeza dengan kehidupannya sebelum itu yang bergelumang dengan dosa dan maksiat. Masa hidup dulu, lelaki itu bolehlah saya katakan sebagai 'semua boleh jadi... ke darat boleh, ke laut pun boleh'. Senang cakap, lelaki itu suka berbuat dosa tapi apabila masyarakat tegur, dia tak ambil peduli. Hendak pergi ke masjid jauh sekali.

Sepatutnya apabila lelaki ini sudah berubah sikap, orang ramai perlulah menerimanya dengan baik. Tetapi apa yang saya kesalkan, dia telah disisihkan oleh keluarganya sendiri. Tidak tahulah saya kenapa keluarga lelaki itu menyisihnya. Tapi soalnya, itukah balasan anak isteri dan keluarganya? Pada hal semasa hidup dia sudah bina rumah, kumpul harta dan sebagainya untuk keluarganya. Tetapi bila dia mati dan kemudian hidup semula, anak-anaknya tak mahu menerimanya.

Sedih saya memikirkan cara penerimaan mereka itu. Maka atas sifat ihsan bapa angkat saya tadi, dibuatkanlah sebuah rumah di kawasan masjid. Tinggallah lelaki tadi di rumah berkenaan hingga ke akhir hayatnya. Apa yang menggembirakan kami ialah setiap kali bila lelaki itu hendak ke masjid, dia akan mengajak sesiapa saja, tak kira yang ada di jalan, tembok, padang atau sebagainya, supaya segera pergi ke masjid.

Lelaki berkenaan meninggal dunia beberapa tahun kemudian. Saya tidak tahu pula punca kematiannya. Bagaimanapun, sebelum akhir hayatnya, dia telah meminta maaf kepada para penduduk kampung itu di atas segala kesilapannya yang lalu.

Urusan pengkebumian jenazahnya pun berjalan dengan lancar. Menurut orang yang membawa jenazahnya itu, mayatnya ringan dan mudah dibawa. Satu lagi, masa dahulu orang-orang membawa jenazah dengan menggunakan empat buah basikal. Caranya ialah diletakkan empat batang kayu/buluh di basikal-basikal itu. Kemudian keranda diletakkan atas kayu berkenaan dan di tutup dengan daun kelapa secara berselang seli.

Kata orang yang mengusung jenazah tersebut, mereka tak menghadapi sebarang masalah. Mayatnya ringan dan orang yang menolak basikal pun tak ada masalah sebab menolak basikal dengan cara begitu bukannya kerja senang.

Pengajaran daripada kejadian di atas:

Apakah yang dialaminya semasa 'mati' hingga menyebabkan dia bertaubat? Wallahuallam, saya tak tahu. Yang tahu cuma Allah dan dia sahaja. Yang pasti, dia telah melalui satu pengalaman yang sangat berharga, untuk dirinya dan untuk kita semua.

Lelaki itu bertuah kerana telah melihat kebenaran Allah dan Allah telah memilihnya untuk diberi kesempatan bertaubat sebelum dicabut semula nyawanya. Hanya segelintir saja orang yang dipilih oleh Allah untuk diberi peringatan itu.

Sayangnya dia tidak dapat beritahu kepada masyarakat apa yang dilaluinya semasa dimatikan itu. Mungkin Allah tidak mengizinkannya. Cukuplah untuk pengajaran diri lelaki itu dan juga masyarakat (yang memahaminya).

Tapi saya sedih, orang Melayu kita ini cepat lupa pada sejarah. Mereka insaf sekejap saja, lepas itu lupa balik, buat kerja-kerja mungkar. Orang-orang kampung itu cuma insaf sekejap saja, lepas itu buat lagi amalan-amalan buruk. Lebih mengecewakan ialah keluarga lelaki itu yang menyisihkannya.

Peristiwa itu cukup memberi kesan dalam hidup saya. Ada orang berkata, cerita-cerita sebegini tidak elok didedahkan kerana memberi aib pada orang yang terlibat. Saya tak beranggapan begitu. Bagi saya, ia bukan bertujuan untuk mengaibkan seseorang tetapi untuk dijadikan peringatan kepada masyarakat. Malah saya selalu berdoa supaya Allah selalu memberikan contoh-contoh seperti ini kepada kita semua agar kita semua menjadi umat yang taat kepada-Nya.


Kita semua akan mati, sudah cukupkah bekalan kita untuk bertemu Allah?

First Mini Giveaway by Liyana Jasmi

Author : Nur Aisyah Time : 5:49 am Comments : 0 ✿ Labels :
 Assalamualaikum dah hello, bloggers !



FIRST MINI GIVEAWAY BY LIYANA JASMI

Korang ! Join lah giveaway pertama Liyana ni ! Senang je syarat-syaratnya ! 
Ada banyak hadiah yang boleh dimenangi.



90 pemenang dicari !


Cara penyertaan pun senang je ! Hehehe. Jadi, korang tunggu apa lagi tu ? Jom join !



TARIKH TUTUP PENYERTAAN : 28 JULAI 2013


HADIAH-II YANG MENANTI ANDA ;)

  • Fleece Blanket (x1) - by me
  • Set sabun dan krim beras (x1) - by Qirah Isa
  • 5 brooch & 5 kechain handphone (x1) - by Saljiah Craft
  • Sophie Magic Pink (x2) - by Shuhaida
  • Sophie Strawberry Milk Body Butter (x2) - by Shuhaida
  • Cincin (x1) - by Arysha Hafrina (cancel)
  • Rantai (x1) - by Arysha Hafrina
  • Review Blog (x5) - by Arysha Hafrina
  • Header bersambung / tidak bersambung (x5) - by Khairunnisa Hassan
  • Review blog (x5) - by Anis Najiha
  • Review blog (x3) - by Syarifah Amarina
  • Bloglist kekal (x3) - by Dr. Chenta
  • Bloglist sebulan (x3) - by Amirah Azman
  • Topup RM5 (x3) - by Cik NYoo
  • Header (x1) - by Arni Nazira
  • Doodle (x1) - by Arni Nazira
  • Bloglist (x3) - by Arni Nazira
  • Header (x2) - by Anis Amila
  • Bloglist (x8) - by Nur Syazlia
  • Header (x5) - by Rynna Alsagof
  • Footer (x5) - by Rynna Alsagof
  • Topup RM5 (x1) - by Isam Ismail
  • Bloglist satu tahun (x1) - by Isam Ismail
  • Review blog (x5) - by Ruqaiyah Amanina
  • Bloglist setahun (x2) - by Nur Ain Othman
  • Review blog (x4) - by Maisyara
  • Bloglist (x15) - Ezzah Nabilah
  • Edit cover timeline Facebook (x2) - by Dayah Danish
  • Bloglist kekal (semua peserta) - by me


Hoho . Banyak tak ? Ape lagi ? Jom Join Skarang !

"Mini Giveaway by Zahiya Zainuddin"

Author : Nur Aisyah Time : 5:14 am Comments : 0 ✿ Labels :

KLIK BANNER AND JOIN NOW !


HADIAH YANG AWEOSME ! :

  • Hadiah Misteri X 2
  • Shawl X 3
  • Keychain felt X 6 *handmade by Zahiya
  • Brooch bunga X 7 
  • Topup Maxis/Digi/Celcom X 4


'Lucky Giveaway By Jaja'

Author : Nur Aisyah Time : 5:10 am Comments : 0 ✿ Labels :

KLIK BANNER AND JOIN ^^


HADIAH_II YANG MENANTI ! :

  • PEMENANG PERTAMA : CASH BERNILAI RM50
  • PEMENANG KEDUA :  Top Up Bernilai RM 10
  • PEMENANG KETIGA : Top Up Bernilai RM 5
  • PEMENANG KEEMPAT : Top Up Bernilai RM 5
  • PEMENANG KELIMA : Top Up Bernilai RM 5
  • PEMENANG KEENAM : KEYCHAIN
  • PEMENANG KETUJUH : KEYCHAIN
  • PEMENANG KELAPAN : KEYCHAIN
  • PEMENANG KESEMBILAN : KEYCHAIN
  • PEMENANG KESEPULUH : KEYCHAIN 


10 PEMENANG DI CARI !!


Segmen Kad Raya by DiyanaHani

Author : Nur Aisyah Time : 5:04 am Comments : 1 ✿ Labels :


 

 Segmen Kad Raya by DiyanaHani berlangsung selama seminggu iaitu bermula pada 20/7/2013 sehingga 27/7/2013.Segmen ini  diadakan untuk memberi penghargaan kepada penyokong-penyokong blog ini bersempena dengan hari raya aidilfitri yang akan tiba tidak lama lagi. 


KLIK BANNER DAN JOIN 



VIVIAN SINGGAH BLOG ISYAH ?

Author : Nur Aisyah Time : 1:40 am Comments : 11 ✿ Labels :


Assalamualaikum 


Salam Ramadhan Yang Ke-16.  Tajuk Gempak betul kan ? Biak betul VIVIAN 
datang blog Isyah nie . Hoho . Sapa yang tak kenal VIVIAN . Blogger lucah yang 
menggemparkan dunia dengan Gambar yang Seolah Menghina ISLAM ! Sejak kebelakangan 
nie ada jek orang nak hina ISLAM. Huhu. Apa sebenarnya yang ALLAH sedang aturkan untuk 
kita kann ? Berbalik Kepada Isu VIVIAN SINGGAH BLOG ISYAH , Benarkah ? Mari kita lihat 
Gambar di bawah ...

































Hoho. Percaya tak ? Percaya Tak ? Tok sah lah percaya dengan semua benda karut tuu .. -.-'
Sekali pon VIVIAN datang belog Isyah , Sikit pon tak bangga Lorh ~  Akak-II Abang-II 
Adik-II yang di kasihani . . . Kalau nak kasi link Iklan Cakap jek ngan Isyah suruh tolong 
Klik kan .. Its a small problem lorhh ~ Tak luak pon .. Hoho . Tok sah la malu-II sampai guna 
nama orang lain yaaa ;) Owh yaa, hari ini ada blogger yang mana gambar Profile nya 
Menyakitkan mata telah Follow Isyah . *ayat diaaa :3* Terperanjat koutt. Coz sebelum nie 
tak pernah ada lagi Follower Isyah yang Seperti Ini ..















  Memang Mencemarkan Pemandangan betull !!
Macam mana nak remove dia ek ?  Hoho . 


Btw , Salam Ramadhan . Semoga Ramadhan Kita Kali ini Lebih Bermakana ~



" Ramadhan Giveaway by Sabrina INa "

Author : Nur Aisyah Time : 1:51 am Comments : 0 ✿ Labels :

Assalamualaikum ,


JOM JOIN RAMADHAN GIVEAWAY BY SABRINA INA !!
PELBAGAI HADIAH MENARIK YANG DISEDIAKAN .

MEGA GIVEAWAY : Indahnya Islam by Nurul Nizam

Author : Nur Aisyah Time : 1:01 am Comments : 0 ✿ Labels :

KLIK BANNER AWESOME TU IF YOU WANT TO JOIN ^^


HADIAH YANG AWESOME TAK TERKATA ;)  :  

  • Buku Ilmiah (2 pemenang) by Cik Chenta
  • Buku Motivasi Diri (1 pemenang) by Imprezaawie
  • CD Ceramah (4 pemenang) by Imprezaawie
  • CD Nasyid (1 pemenang) by Imprezaawie
  • Al-Quran (3 pemenang) by Imprezaawie
  • Tudung (2 pemenang) by Nor Farihah Ayob
  • Tudung (1 pemenang) by Husna Izzati
  • Tasbih (4 pemenang) by Nur Syarafana Amran
  • Tasbih (1 pemenang) by Husna Izzati
  • Tudung Bawal (2 pemenang) by Nur Aqilah
  • Shawl (1 pemenang) by Shawls Gallery
  • Inner Bunga (1 pemenang) by Shawls Gallery