BiLa Tiga SibLinGs BtemU

Author : Nur Aisyah Time : 11:22 am Comments : 0 ✿ Labels :



Assalamualaikum !

Da lme Isyah Tak update blog .. Edit Je Lebih so , Isyah nak kongsi perasaan  gembira ini .. gembira ? sebab apa ? haha .. sebab kmi 3 siblings dapat dtemu kmbali dngan keadaan y sihat-sihat belake ..  da lme kterng tak kmpul btiga ,  ye lah msing-masing da duk asrama ..  ble da ctie cam nie bru la boley kmpul btiga .. tu pon kejap je laa ...  Haha ,  masing-masing da besar .. da ade prngai sndiri .. mak IsYah kte da boley kawin da  pown .. besar sangat kew ?? bru form laa ... ble semua da duduk asrama ape lagi umi ngan abah kat umah honeymoon la kat umah .. da tnggl bdua jek .. maklum  laa .. anak tiga jek , tiga-tiga duk asrama .. maka bdua je la umi ngan abahku .. bila abah keje umi duduk sorang-sorang kat umah .. sian umi .. tpi umi tak kesah  sangat .. sebab umi kata klw ada kterng riuh renda umah ,pening kepala umi ..  adakah itu satu alasan jek untuk kterng duduk kat asrama dengan rasa aman tanpa merisau kan umi kat umah ? hurm pape jelah ... tapi betul jugak .. kterng btiga  memang naughty .. Hehe ..



 Smoga Air Y Dicincang Tak Akan Penah Putus >_< AAAAMIIIIIN ..

0 Kawan Iesyah Comment(s) :

Post a Comment

ʕ•ᴥ•ʔ = Comment yang murni-II saje ya sayang ;)